home > Garantie
Daglief garandeert een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat u als klant tevreden bent.
 

Niet tevreden?

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heeft u een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan via e-mail: info@daglief.nl of telefoon (010) 511 33 40 (op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur). Wij doen er alles aan om uw probleem zo snel mogelijk naar 100% tevredenheid op te lossen. 
 

Eigen verantwoordelijkheid

Een aantal zaken zijn echter uw eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat u zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die u zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is Daglief niet verantwoordelijk.
 

Verzending en klachten over verzending

U ontvangt een track en trace code van uw pakket. Wij verzenden via PostNL, Dynalogics en DHL en kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor fouten nadat het pakket aan DHL is overgedragen. Mocht er iets bij mis zijn gegaan dan horen wij dat graag, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Als uw pakket misgesorteerd is of om een andere reden vertraagd, dan kunt u altijd kosteloos een hoge resolutie pdf opvragen. Zo kunt u per mail of whatsapp mensen informeren over het afscheid. U kunt de pdf ook gebruiken om (een gedeelte van) de kaarten lokaal te drukken. Ook kunt u een gedeelte van de kaarten opnieuw via de site bestellen en kiezen voor 'directe verzending rouwpost'. Dit is prettig als u mensen wilt informeren die geen gebruik maken van mail of whatsapp.
 

Veilig betalen

Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vindt u alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Daglief gebruik van de diensten van Adyen - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. U betaalt bij ons niet extra voor de betaling die u doet. U rekent dus uitsluitend uw eigen bestelling af.
 

Tips, advies en vragen

Heeft u tips voor Daglief, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Belt u ons op (010) 511 33 40 of stuurt u een mail naar info@daglief.nl.