Als het anders loopt dan verwacht | Neem direct contact op

Hieronder vind je meer info over onze klachtenprocedure.
 
Mocht je onverhoopt een klacht hebben over onze producten of onze service, dan kunt u binnen 14 dagen contact met ons opnemen. Dat kan op de volgende wijze:
  • via e-mail: info@daglief.nl
  • per telefoon 085- 043 80 80 - op werkdagen tussen 09.00 en 21.00 uur
  • schriftelijk: Daglief, Arnhemse Bovenweg 180, 3708AH, Zeist

Wij doen er alles aan om jouw probleem binnen 72 uur naar 100% tevredenheid op te lossen.  U krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Dat beloven we!

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).