>

Het team van Daglief

 

Het klantcontactcentrum bestaat uit een groep betrokken medewerkers. Zij voorzien families en uitvaartbegeleiders van de juiste informatie omtrent de voortgang van het product. Ze helpen met de opmaak en brengen correcties op foto's aan wanneer daar om gevraagd wordt.

Het rouwservice team is 7 dagen per week bereikbaar:
info@daglief.nl | 085 - 043 80 80
• Maandag tot en met vrijdag van 9.00 - 18.00 uur
• Zaterdag alleen per e-mail
• Zondag van 12.00 tot 18.00 uur

Let op: Bestellingen moeten voor 17.00 uur bij ons binnen zijn om te garanderen dat ze dezelfde dag worden gedrukt en verzonden.

Bekijk de diverse verzendopties

Hoe wil de familie het afscheid van hun dierbare vorm geven? Is er een uitvaart waar veel mensen welkom zijn of kiezen zij voor een afscheid in kleine kring. Of sturen zij alleen een rouwkaart ter kennisgeving? Kiezen zij voor de tijdbesparende optie directe rouwverzending of willen ze de enveloppen schrijven. Lees hier alles over de verzendopties waaruit te kiezen is.

Directe verzending rouwkaarten.
Willen ze rouwkaarten door ons naar familie en vrienden laten verzenden? Download hier het Excel-voorbeeldbestand en vul dit met de adressen.

Alle rouwkaarten in één pakket naar één adres
Wil de familie de rouwkaarten graag zelf verzenden? Laat ze dan kiezen voor de optie PAKKET. De kaarten worden in een duurzame verpakking naar het adres verzonden welke wordt aangegeven in het bestelproces. Postzegels en rouwverzendsets worden niet meegeleverd: Onze drukkerij verstuurt geen postzegels of verzendsets mee: indien de familie de kaarten en enveloppen thuis ontvangt dienen ze deze of zelf aan te schaffen of jij kunt de familie hierbij helpen.

Onze expertise

Je kunt dagelijks bij ons terecht met alle vragen over de website, kaarten opmaken, bezorgen, etc. Wij doen tevens een laatste check van de bestelling en controleren de kaart op lay-out en Nederlandse taal. Als er wijzigingen nodig zijn, nemen we contact op. Ons team bestaat uit vormgevers met vakkennis op het gebied van Photoshop. Wil je de achtergrond van de foto wazig, wil je personen of voorwerpen van de foto verwijderd hebben? Stuur dan een e-mail met als bijlage de foto. Retouchekosten vanaf € 19,95

>

Werkstroom

 

Rouwservice team
Het rouwservice team is altijd uw eerste aanspreekpunt binnen de bereikbaarheid zoals op deze pagina staat aangegeven.
info@daglief.nl | 085 - 043 8080

Sofieke de Vlam
Is er een escalatie die u graag met spoed opgelost wilt hebben, dan is Sofieke degene die u hierbij helpt.
Maandag tot en met donderdag.
sofieke@sparkles.io | 06 - 18 14 29 09

Leonne Albers
Zij is de accountmanager voor Uitvaart24. Wilt u informatie en uitleg over het bestellen van rouwdrukwerk op Daglief? Neemt u dan contact op met haar. We willen alle uitvaartbegeleiders kennis laten maken met Daglief. Alex Nieuwland heeft voor u een sampleset met papiersoorten en een condoleance/infokaart die u kunt delen met de familie.
leonne@sparkles.io | 06 - 53435151

>

De verschillende routes

 

1. Maak en bestel zelf
De familie ontvangt een inlog van Uitvaart24 waarmee zij zelf het rouwdrukwerk kunnen maken en bestellen. Wij ondersteunen dit proces door:
• Controle van de order: In overleg met de familie controleren we de rouwkaart op taalfouten, zinsafbrekingen en andere details.
• Suggesties: We doen vrijwel altijd een suggestie ter verbetering, indien nodig.
• Proefversie: Na goedkeuring door de familie zetten we de kaart in proef bij de planning van Uitvaart24.
De planning van Uitvaart24 controleert vervolgens de technische gegevens, zoals het tijdstip, de datum en de locatie van het afscheid. Naast de kosten van het drukwerk rekent Uitvaart24 ook orderbegeleidingskosten van € 60,00 door. Als uitvaartleider ontvang je via de planning van Uitvaart24 een proef van de definitieve rouwkaart. Zo ben je volledig op de hoogte van de informatie die de familie deelt met vrienden en familie.

2. Alles uit handen geven
De familie stuurt alles door naar het team van Daglief en zij maken de kaart op, hebben overleg met de familie, de planning en bestellen de order. Hiervoor hebben we een pagina met formulier ingericht.

Het eindproduct bij Daglief is rouwdrukwerk dat door ons wordt verzonden als pakket of als een directe rouwverzending.