>

Het team van Daglief

 

Het klantcontactcentrum bestaat uit een groep van ruim 20 medewerkers. Zij voorzien families en uitvaartbegeleiders van de juiste informatie omtrent de voortgang van het product. Ze helpen met de opmaak en brengen correcties op foto's aan wanneer daar om gevraagd wordt.

Het rouwservice team is 7 dagen per week bereikbaar:
info@daglief.nl | 085 - 043 80 80
• Maandag tot en met vrijdag van 9.00 - 18.00 uur
• Zaterdag alleen per e-mail
• Zondag van 12.00 tot 18.00 uur

Let op: Bestellingen moeten voor 17.00 uur bij ons binnen zijn om te garanderen dat ze dezelfde dag worden gedrukt en verzonden.

Bekijk de diverse verzendopties

Hoe wilt u het afscheid van uw dierbare vorm geven? Is er een uitvaart waar veel mensen welkom zijn of kiest u voor een afscheid in kleine kring. Of stuurt u alleen een rouwkaart ter kennisgeving? Kiest u voor de tijdbesparende optie directe rouwverzending of wilt u de enveloppen schrijven. Lees hier alles over de verzendopties waaruit u kunt kiezen.

Directe verzending rouwkaarten.
Wilt u rouwkaarten door ons naar uw adressen laten verzenden? Download hier het Excel-voorbeeldbestand en vul dit met uw adressen.

Alle rouwkaarten in één pakket naar uw adres
Wilt u de rouwkaarten graag zelf verzenden? Kies dan voor de optie PAKKET. De kaarten worden in een duurzame verpakking naar het adres verzonden wat u aangeeft in het bestelproces. Postzegels en rouwverzendsets worden niet meegeleverd: Onze drukkerij verstuurt geen postzegels of verzendsets mee: indien u de kaarten en enveloppen thuis ontvangt dient u deze zelf aan te schaffen.

Onze expertise

U kunt dagelijks bij ons terecht met al uw vragen over de website, kaarten opmaken, bezorgen, etc. Wij doen tevens een laatste check van uw bestelling en controleren de kaart op lay-out en Nederlandse taal. Als er wijzigingen nodig zijn, nemen we contact met u op. Ons team bestaat uit vormgevers met vakkennis op het gebied van Photoshop. Wilt u de achtergrond van de foto wazig, wilt u personen of voorwerpen van de foto verwijderd hebben? Stuurt u dan een e-mail met als bijlage de foto. Retouchekosten vanaf € 19,95

>

Werkstroom

 

Rouwservice team
Het rouwservice team is altijd uw eerste aanspreekpunt binnen de bereikbaarheid zoals op deze pagina staat aangegeven.
info@daglief.nl | 085 - 043 8080

Sofieke de Vlam
Is er een escalatie die u graag met spoed opgelost wilt hebben, dan is Sofieke degene die u hierbij helpt.
Maandag tot en met donderdag.
sofieke@sparkles.io | 06 - 18 14 29 09

Leonne Albers
Zij is de accountmanager voor Uitvaart24. Wilt u informatie en uitleg over het bestellen van rouwdrukwerk op Daglief? Neemt u dan contact op met haar. We willen alle uitvaartbegeleiders kennis laten maken met Daglief. Alex Nieuwland heeft voor u een sampleset met papiersoorten en een condoleance/infokaart die u kunt delen met de familie.
leonne@sparkles.io | 06 - 53435151

>

De verschillende routes

 

1. Maak en bestel zelf
De familie krijgt een inlog van Uitvaart24, maakt en bestelt zelf het rouwdrukwerk. Wij zorgen voor de controle van de order in samenspraak met de familie en de planning van Uitvaart24. Indien u als uitvaartleider zelf de kaart opmaakt, plaatst u de bestelling met uw gegevens, zoals e-mailadres en telefoonnummer. Wij nemen dan contact op met u als final check van de kaart. Deze kaart gaat dan niet ook nog in proef bij de planning van Uitvaart24.

2. Alles uit handen geven
De familie stuurt alles door naar het team van Daglief en zij maken de kaart op, hebben overleg met de familie, de planning en bestellen de order.

Het eindproduct bij Daglief is rouwdrukwerk dat door ons wordt verzonden als pakket of als een directe rouwverzending. Bij uitzondering is het mogelijk een drukbestand te kopen, dit in overleg met Leonne Albers. Prijs vanaf € 90,00.